Biciklistička staza 6

Kičej.

lnformacije o biciklističkoj stazi.

Težina: teško
Duljina: 15.6 km
Vrijeme: 1 h i 40 min
Uspon: 412 m

Opis biciklisičke staze

Startna točka je u Rastočinama (Podkilavac) koje je zamišljeno kao centralno mjesto za započeti biciklističku avanturu na području našeg Jelenja. Do mostića je postavljena velika info-tabla sa smjerokazima i s potrebnim vremenima do pojedinih odredišta.

Skeniranjem QR koda preuzmite GPX put određene staze. Odabrali ste biciklističku stazu, kružnog oblika, pod nazivom KIČEJ. Biciklističku stazu prolazite na vlastitu odgovornost. U nastavku slijede upute.

💧🚵‍♂️ Prije puta provjerite imate li kod sebe spremljeno dovoljno tekućine te je li vam mobitel napunjen. Također, adekvatno se obucite te koristite biciklističku opremu (kaciga, rukavice i sl).

🔴 Biciklističku avanturu započinjete prelaskom preko mostića u Rastočinama. Biciklirajte zatim do vrha „Bukove“ poluasfaltiranom cestom. Na prvom skretanju idete lijevo i vozite se uz dalekovod po bijelom putu. Dolazite do spusta uz pritok Zala te se zatim uspinjete do
prjedjela lokalnog naziva „na Steni“.

Na račvanju  skrenite desno i makadamskim putem i laganim usponom stići ćete na vrh brda Kičelj, iznad samog Izvora Rječine. Na tom djelu nalazi se predivan vidikovac sa klupicama za odmor. Vraćate se istim putem do račvanje i skrećete desno do puta za Jelenski vrh.

Biciklirajte dalje prema Jelenskom vrhu, a zatim kroz spust prema Jelenju. Kod plinovoda skrećete desno na takozvani „single track“, odnosno uski put. Makadamskim putem, biciklirajući, dolazimo do vrh kamenoloma. Na tom predjelu možete se odmoriti. Sa te pozicije pruža se predivan pogled na naše Jelenje.

Nakon odmora spuštate se u naselje Jelenje. Prilikom dolaska na cestu Jelenje – Podkilavac skrenite lijevo i kada pređete mostić skrenite desno na makadamski put i uskoro ćete stići na trim stazu Sušica. Vozeći desnom stranom pritoka Sušica doći ćete do
mjesta Podkilavac. Kod table Šetnica uz Sušicu skrenite lijevo. Preći ćete korito te ćete blagim usponom doći na glavnu cestu. Skrenite desno i po makadamskom putu doći ćete do Rastočina.

Sviđa vam se boraviti
u Grobničkim Alpama?

Preporučujemo da posjetite naše Jelenje i znamenitosti te proučite kompletnu turističku ponudu.