Biciklistička staza 9

Mudna dol.

lnformacije o biciklističkoj stazi.

Težina: vrlo teško
Duljina: 35.3 km
Vrijeme: 3h
Uspon: 1412 m

Opis biciklisičke staze

Startna točka je u Rastočinama (Podkilavac) koje je zamišljeno kao centralno mjesto za započeti biciklističku avanturu na području našeg Jelenja. Do mostića je postavljena velika info-tabla sa smjerokazima i s potrebnim vremenima do pojedinih odredišta.

Skeniranjem QR koda preuzmite GPSX put određene staze. Odabrali ste biciklističku stazu, kružnog oblika, pod nazivom MUDNA DOL. Biciklističku stazu prolazite na vlastitu odgovornost. U nastavku slijede upute.

💧🚵‍♂️ Prije puta provjerite imate li kod sebe spremljeno dovoljno tekućine te je li vam mobitel napunjen. Također, adekvatno se obucite te koristite biciklističku opremu (kaciga, rukavice i sl).

🔴 Biciklistička avantura kreće prelaskom mostića u Rastočinama. Biciklirajte do vrha „Bukove“ polu  asfaltiranom cestom. Na prvom skretanju idete desno i vozite do sljedećeg račvanja na kojem skrećete lijevo. Pratite put za staru talijansku vojarnu (karaula). Pratimo spust od vojarne u duljini od 200 metara te na račvanju skrećemo desno do visoravan Gumance. Na visoravan Gumance skrenite desno prema „Suho“ na kojemu se nalazi lovačka kućica. Od lovačke kućice skrenite desno i vozimo šumskim putem do predjela Previjak. Od prevjaka se spuštate do predjela Gorničko. Pratite smjerokaze puta prema Hahliću,. Nakon oznaka u duljini od 500 metara skrenite lijevo te tada bozite zapadnim grebenom kanjona Mudna dol. Prilikom dolaska na vrh Mudne doli seže oprekrasan pogled na Kvarner. Slijedi spust do „Borovice“ preko koje stižemo u Rastočine.

Sviđa vam se boraviti
u Grobničkim Alpama?

Preporučujemo da posjetite naše Jelenje i znamenitosti te proučite kompletnu turističku ponudu.